onsdag 5 maj 2010

4 maj



















Se även min hemsida http://www.cykelbloggaren.se/

Hallå! Nu är det dags att berätta vad som hänt sen sist. Igår passerade jag Karlskrona och Jämnö och sen fortsatte jag rakt österut till Klackebäck. Sen bar det av mot Konstantinopel (vilket ställe).

Efter Jämnö började naturen äntligen veckla ut sig. Skåne och Blekinge hade cykelspåret målet att visa varenda backe i landskapen. Vackert men något ansträngade för mina benmuskler, men som Tomas Fogde sa "allt som inte dödar utvecklar". När jag väl kom ut från Jämnö så kändes raksträckan faktiskt som nerförsbacke, så i några mil gick det upplevelsemässigt nerför. Skönt!!!
Skickar med några vackra vårbilder

1 kommentar:

  1. Hej Kennet!

    Har precis avlyssnat intervjun med dig på Radio Värmland. Tyckte du lät lite medtagen...:) All kyla och branta backar borde väl framkalla en Cool kille med fast rumpa!
    Trisslotten kan du skicka direkt till Mo Kroken. Har hört talas om stenlunga, men inte dynglunga..

    Skämtåsido, trampa på och ha det BRA!

    Lisa
    P.s Fina bilder

    SvaraRadera