måndag 3 maj 2010

3 Maj Måndag

Se även min hemsida www.cykelbloggaren.se

Morgonen var kall, frost och fuktigt i luften. I dag tog jag sovmorgon till 06.25. Efter en hastig frukost så trampade jag iväg för att få upp värmen och hitta ett bibliotek. Efter cirka 1 mils trampande på härlig cykelväg kom jag fram till Karlshamn. Här fick jag ta resten av frukosten under tiden jag väntade på att bilioteket skulle öppna.

Sitter just nu på Biblioteket i Karlshamn laddar telefonen och uppdaterar bloggen. Ska alldeles strax trampa vidare mot i första hand Ronneby målet är att försoka komma 8 mil i dag. Mer information kommer vid nästa bibliotek.
Så vi hörs framöver!

7 kommentarer:

  1. Härligt Hoppas vädret håller i sig (sol) Bara skriv på bloggen om du ger upp så ringer jag dit en taxi hehe.

    SvaraRadera
  2. Lycka till Kenneth. Jag följer med dej i tanken och en annan vår på cykel. Hoppas att du får till det med bilder och karta.
    Håkan K. i Dals Rostock

    SvaraRadera
  3. Testar igen..hej
    Hoppas allt går bra

    SvaraRadera
  4. Angelica (Mats på vuxenskolans tjej)3 maj 2010 kl. 14:14

    Va kul att det går bra för dig :)
    Lycka till idag :) följer dina framsteg.

    SvaraRadera
  5. Härligt att höra att du är på väg :)
    Jag förmodar att du inte följer ostkusten helt (Blekinge- Kalmar) annars hade du varit välkommen för lite uppmuntran.
    Såg igår en liggist i Lindsal med full packning. Var för långt ifrån för att prata med honom, men vi vinkade glatt. Han var också på väg norrut.
    Allt gott
    /Ctefan

    SvaraRadera
  6. Det är friska takter. Trampa på så ska jag försöka hälsa på dig när du närmar dig mellanSverige.
    Hälsningar från Mats B.

    SvaraRadera
  7. Roligt att följa din färd genom våren. Och vilka benmuskler du kommer att få!
    Ina

    SvaraRadera