onsdag 13 juli 2011

Söderhamn mot Hudiksvall


Idag vaknade jag i Söderhamns gästhamn ett udda inslag för båtfolket.

Sen blev jag sittandes med en Herre från bygden vi pratade om allt möjligt och vips hade det gått tre timmar.

Så jag kom sent iväg även idag! Väl iväg fick jag möta ett vackert landskap med små härliga vyer och stora magnefika naturscener och intressanta ortnamn.
Ett av dom finns på bild längre ner på sidan

Passerade cykelspårets mittpunkt för en liten stund sedan. Mittpunkt oojjj får nog skaffa hjälpmotor på min cykel om jag ska komma i närheten av slutpunkten.

Inser att jag inte hinner fram så jag ska njuta av de mil jag hinner cykla, den natur jag är i och de människor jag möter. Carpe Diem (fånga dagen)
Robert Karl Oscar Broberg sjunger: Målet år ingenting, vägen är allt.





Barnfondens logga på min blogg klicka gärna på den och skänk ett fruktträd till barn där du gör skillnad.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar