tisdag 12 juli 2011

Har du varit i Häckel säng


Vaknade sent idag. Sen har jag cyklat skog, skog, skog. Måste erkänna att det blev lite monotont. Inser att det är ett landskap som har små och stora samhällen som passar mig bäst. Folk att prata med och känna en viss puls. Okej det lät lite gnälligt men saknar min familj en hel del.

Det finns många olika orter man åker igenom. Det här samhället tja vad gillar du namnet?

I Söderhamn har dom skapat en ny typ av U-båtar. Dom är maskerade till vanliga fiskebåtar men jag har fått en exklusiv bild när dom testar vertikal dykning. Det är en en given framgångssaga inom svenskexportindustri.










Barnfondens logga på min blogg klicka gärna på den och skänk ett fruktträd till barn där du gör skillnad.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar