fredag 30 april 2010

Underbart, pirigt och väldigt rörigt

Se även min hemsida www.cykelbloggaren.se

Hallå där kära bloggvänner, kul att just du tittar in. Nu handlar det inte om dagar längre utan om timmar 02.45 inatt (fredag) åker jag till Ystad. Räknar med att starta därifrån kl 12.00 +- några minuter. Det känns underbart att äntligen vara så nära resans början. Samtidigt lite pirrigt vad har jag gett mig in på men den tanken faller innan den ens har fått fäste. Nu är det fokus på utrustning, är allt med, kommer det att funka, ska jag ta den i stället, hur blir det med den ska jag skippa deen för att den är tung osv. En oändlig ström av funderingar och ifrågasättanden för att allt i sista stund ska vara klart. Packat och klart;)

Nu kommer jag att leva lite annorlunda och skulle verkligen uppskatta lite kommentarer på vägen. tyck till om det jag skriver, och upplever. Kanske har du roliga vänner som skulle vilja träffa mig och hamna på bloggen, kanske platser du anser att en cykelbloggare ska besöka och berätta om. Ja det finns så mycket att göra av vårt liv, gör det du också.

Föresten besök gärna barnfonden och skänk ett fruktträd till barn i Kambodja. Följ länken www.barnfonden.se . 50 spänn och barn får det bättre kan det bli enklare;)

4 kommentarer:

  1. Det kan bara bli bra Kenneth :)med den förbedelsen som du gjort.
    Du kommer aldrig att glömma maj 2010.
    Allt gott, trampa och njut av Sverige och våren.

    Heja heja
    /Ctefan

    SvaraRadera
  2. Törs man fråga vad ekipaget väger?
    Hur har du klurat ut lämpligaste vägvalet?
    Jag menar, man vill ju ha asfalt utan trafik, eller hur?
    /Christer

    SvaraRadera
  3. Förresten, var är realtidskartan?

    /Christer

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas du kom igång från Ystad. Har ju inte hört något från dig sedan du åkte hehe hoppas starten blev
    som den var tänkt. Hörde att det skulle bli kallare men här är det ca 20 grader........inomhus haha. Ha det så bra nu.

    Mats

    SvaraRadera