onsdag 29 juni 2011

Valdemarsvik - Ringarum

Idag har det varit lite slappt i värmen men jag har ändå fått ihop några mil. Ibland har jag önskat en isglass varje km. Enligt bygdens folk har varit den varmaste dagen i sommar.

Mest asfalt har susat under mina däck, vilket är skönast att cykla på. Hade till och med lite lust att knäcka uppförsbackarna, okej jag vann inte alla gånger jag försökte. Sen fick jag nöjet att cykla en gammal banvall INTE EN BACKE!

Nu är kroppen i stort behov av massage, ni vet någon som går på en. Jag hade nog tänkt mig en stor härlig Sumobrottare som vandrar omkring på rygg och ben.

I Gusum finns det ett lite märkligt torn, kyrka nej, bara klocktorn? Kanske vet du vad det är för något

Sitter just nu i Ringarum och dricker kaffe, gott! Samtidigt passar jag på att ladda elektroniken. Har tänkt mig Söderköping lite senare ikväll

Skickar med några bilder

Ha det gott

Ps i morgon är det Vikbolandet, färja och Kålmårdenområdet landa i Nyköping är målet, imorgon alltså.







Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar