tisdag 28 juni 2011

Vidare norrut

 
 
 
 
 
 

Resan började i Oskarshamn. Vädret var precis lagom, framåt kvällen kom en liten regnskur, då satt jag under en stor björk och läste en bok, det var mysigt
Sitter i Västervik. Har just bevittnat att arbetarrörelsen inte är död, utanför bostadsbolagets lokaler samlades lärare som sjöng och och ropade: Vi är värda mera lön. Riktigt roligt att se att det finns lite irritattion och kämparanda i gamla Svedala.

Resan hitt har varit bra, en inte speciellt lätttrampad grusväg med mycket lösgrupp blir lite slängigt, låren har fått jobba riktigt mycket, men vad hade jag annat väntat.

Vädret har varit kanon fint. Många goa människor har jag mött.

Var och hälsade på en av mina härliga sponsorer Klean Kanteen i Västervik det var kul att möta dom på plats. Visseligen skull jag varit där för 14 månader sen men som man säger bättre sent än aldrig..


Se även min hemsida www.cykelbloggaren.se
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar