söndag 29 mars 2015

Som du säkert vet är jag inte igång med mitt "lilla" äventyr ännu utan har börjat med att skapa en facebookplattform. Sen är det tänkt att den kommer att uppdateras under resan runt nordsjön. Börjar min resa den 13é juni i Fredrikshamn i Danmark. Räknar med ca:100 dagar för att ta mig den härliga vägen på 500 mil. På min blogg har jag börjat lägga upp lite information bla från resan i somras som kan sägas vara en del av den svenska delen av Nordsjönrunt (NSCR). Här finns det lite träningstips, utrustningstips och lite mer smått o gott. Den kommer att innehålla mer och utförligare information, bilder och videos från resan än denna facebooksida. Dock kommer jag att meddela här när bloggen uppdateras. Adressen är: http://nordsjonrunt.blogspot.se/

Barnfondens logga på min blogg klicka gärna på den och skänk ett fruktträd till barn där du gör skillnad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar