söndag 3 januari 2010

Nu är det sagt!

Vissa av oss jobbar bäst under press. Jag vet, jag är sån. När jag nu idag lade ut på Facebook att jag ska ut och trampa mig genom landet. Då ökade både lusten och kravet och det känns så ruskigt bra. Har under en lång tid känt mig anti Facebook. Är ännu inte övertygad om dess fördelar.

Idag har jag insnöat tittat på kartor och Google Earth för att se mina slingrande vägval för cyklingen. Google Earth är läckert då man kan få flyg/satellitfoto på landskapet. Har du några pärlor du tycker jag ska se när jag slingrar mig upp längs ostkusten. Dela med dig så blir jag dig tacksam och vem vet kanske vi kan mötas på vägen. Vet inte om detta tolkas som hot eller löfte. Jag släpper tolkningen till dig kära läsare.
När jag tittar ut på snödrivorna så undrar jag hur det skulle vara att cykla i "skottland" (mina barn tycker min humor eller så kallade humor suger;)Vad tycker du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar