onsdag 30 december 2009

Äntligen lite respons

Nu kände jag för första gången, sen jag började träna, att det släppte lite grann. När jag klev ner från crosstrainern så kunde jag fortfarande andas och hjärtat höll sig kvar inom kroppen. 20 minuter långa som en evighet, men jag klarade det.

Efter att ha pressat benen lite extra med benmaskinerna (har säkert nåt bra namn)så stapplade jag hemmåt. Fy va kallt, det är 19 minusgrader och jag ser faktiskt andedräkten falla till marken som små isbitar.

Hemma satte vi oss och tittade på film, när filmen hade paus så fick jag en försenad julklapp av mina goa killar. En buff, en otrolig kul och nyttig grej för den som gillar att utsätta sig för friluftslivets alla fantastiska skiftningar. Vet ni hur mycket man kan göra med en buff? Om inte kolla in här: http://www.buffsverige.se/

Inte undra på att man blir förtjust eller? Sitter och jobbar men hemsidan just nu. Det är en del pyssel men jag får frysa tanken på att den ska vara helt klar när jag lägger ut den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar